پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229670
تامين اعتبار ۱۰۰ ميليارد توماني براي حمايت از صادرات
تاریخ انتشار : 1397/09/18 12:12:01
نمایش : 1935
در بودجه ۹۸ تامين اعتبار ۱۰۰ ميليارد توماني براي حمايت از صادرات غيرنفتي و متنوع‌سازي در کشورهاي هدف پيش بيني شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، يکي از ويژگي‌هاي لايحه بودجه ۱۳۹۸ تامين بودجه عمراني در شرايط تحريمي براي استمرار برنامه‌هاي توليد و اشتغال بخش کشاورزي، اشتغال در حوزه گردشگري، صنايع دستي و ميراث فرهنگي، حمايت از شرکت هاي دانش بنيان و توسعه آنها، توليد و اشتغال حوزه صنعت و معدن و استمرار در اجراي طرح جايگزيني ناوگان فرسوده حمل و نقل است.

همچنين در برنامه حمايت از توليد و اشتغال بر استمرار فاصله طرح هاي حوزه سياست هاي فعال بازار کار که شامل؛ طرح کارورزي دانش‌آموختگان دانشگاهي، طرح مشوق بيمه سهم کارفرمايي، طرح مهارت‌آموزي در محيط واقعي کار، طرح يارانه دستمزد، طرح توسعه تامين مالي مشاغل خرد با رويکرد بانکداري پيوندي و توسعه و حمايت از مشاغل خانگي مي‌شود،‌ تاکيد شده است.

در لايحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور،‌ در بخش حمايت از زيرساخت‌ها شاهد بودجه عمراني حدود ۶۵ هزار ميليارد تومان (افزايش حدود ۵ درصد رشد) هستيم.

اهرم کردن منابع بودجه عمراني و استفاده از منابع بازار پول و سرمايه براي جلب مشارکت بخش خصوصي و اجراي طرح مشارکت عمومي و خصوصي يکي ديگر از ويژگي‌هاي لايحه بودجه ۹۸ در اين بخش به شمار مي‌آيد.

همچنين در جهت حمايت از صادرات براي توسعه صادرات غير نفتي و اجراي بسته حمايت از توسعه صادرات غيرنفتي و متنوع سازي در کشورهاي هدف ۱۰۰۰ ميليارد ريال اعتبار تامين شده است.

حمايت از پيمانکاران که شامل جبران بخشي از ريسک‌هاي غيرمترقبه مشاوران و پيمانکاران (ناشي از ارز و تحريم) و برقراري انضباط مالي بيشتر در پروژه‌ها با تاکيد بر گسترش نظام فني و اجرايي کشور نيز از ديگر مواردي است که در بخش حمايت از زيرساخت‌ها به آن اشاره شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html